Organix biotin collagen şampuan ve sprey






Herkese merhaba  bu ara saçlarımla ilgili instagram hesabım üzerinden sorular almaya başladım. Çevremdekiler biliyor ben 2. ombremi  yaptırdım yenilettim fakat  yazı bitirdiğimde  saçlarım ot gibi kupkuru oldu ve ben rahatsız olduğum için yaklaşık 10 cm kestirdim .
Bunun yanı sıra bir de eğer benim gibi ince ve gür olmayan saçlarınız var ise katlı kesim önermiyorum. Katlı kesim  2 tutam saçımızı daha da ince gösterdiği kanaatindeyim. Küt kestirdiğimden beri daha rahat kullanıyorum. 

 Gelelim bu kesimden sonra özellikle kullandığım markaya . Organix önceden eczanelerde ve belirli sitelerde satılan  tedavi amaçlı doktorların önerdiği bir markaydı. Fiyatları da yüksekti . Gratis ve Watsons el attılar ve  reyonlarda her çeşidini görmeye başladık önce. Sonra %40 indirimler %50 indirimler ile satılmaya başlayınca ben stoklamaya gittim . 3 tane favorim bulunmakta . Benim saçım dökülen, yıpranmış bir saç olduğu için ben  özellikle fazla dökülmelerimi önlemek, güçlendirmek ve giden saçlarımın uzaması için organix biotin ve collagen içerikli şampuanını ve banyo sonrası saç diplerine uygulanan spreyini aldım. 
Şampuanın üzerinde de göreceğiniz gibi saçı uzatma ve dolgunlaştırma vaadi bulunmakta diğerinde ise  saç kılı arttırıcı özellik vaadediyor.  İçeriğini ne kadar eczane ürünü  desek te belirtmek isterim paraben, sülfat içermiyor ama parfüm tabi ki var . Sülfat içermediği için köpürmez diye düşündüğümüz an minnacık  ölçünün o kadar köpürtmesine şaşıracaksınız :) Hayvanlar üzerinden test yapmayan bir marka . 
Gelelim etkilerine . Eğer benim yaptığım gibi çok kuru saçlarınızı kestirmediyseniz bu ürün o kırık ve kuru saçlarınızı kurtarmamakta. Hacim verme ve dolgunluk konusunda ise oldukça başarılı   fön çekmiş gibi  hacimli duruyor kurutunca ve etkisi 1 saat değil uzun sürüyor. saç dökülmesini engelliyor mu derseniz. Evet engellemiyor ama minimum düzeye indiriyor. Eskiden avuç avuç dökülen saçlarım şuan elime az geliyor. 
Spreyi ise bu dökülen saçlarımı kurtarmak için bir ürün fakat eğer saçınız yağlı ise bu ürün saçınızı yağlandırabilir. Benim kuru saçlarıma nem verdi . Banyo sonrası haftada bir  saç diplerime sıkıp masaj yapıp kuruttum. yeni bebek saçlarım çıkmaya başladı ama bu seferde o havada uçuşan bebekleri ne yapsam derdindeyim . Olsun uzasın  dökülmesin hiç problem değil :)   Şuan Gratis ve Watsons'ta  organix ürünlerini indirimli alabilirsiniz . 

Yorumlar

Popüler Yayınlar