Sihirli Mavinin Dünyasından Mimlendim :)


Haydi sorulara geçelim:



1- Müzik denildiğinde aklınıza gelen ilk kelime:
Banyo yaparken  tez yazarken, kızgınken, üzgünken, trafikte yani her yerde ben müzikle yaşıyorum. 



2-  Hiç müzikten bıktığınız oldu mu? Ya da ara verdiğiniz?
Aslaaa çarpılırım valla :D 



3- Hayatınız boyunca hayranı olduğunuz bir ses sanatçısı oldu mu? Posterlerini odanız astığınız, fan dediğimiz türden?
Justin Timberlake  delisi bir insanım. Ailece Candan Erçetin sevenlerdeniz ama posterini asmadım :) 



4- Kitap okurken müzik dinler misiniz?
Onu yapanlara çok imreniyorum. Ama müziğe kendimi kaptırınca ben ne okuduma geliyorum :)



5- Çok klasik ama yine de sormak istiyorum: Sizin türünüz hangisi?
Pop ama en çok R&B pop ve bu ara Jazz müziğe fazlasıyla sardım  :)



6- "Asla dinlemem" dediğiniz bir tarz var mı?
Yok valla ne varsa psikolojime uygun dinlerim. Hiç unutmam arabamı değiştirsinler diye  Murat Bozun şarkısındaki nakaratı  bağıra bağıra söyleyip duruyordum " aşk yok cepte para yok ev ARABA yookk yok Allah yok"  sonra gelen şarkı ise "BEN İNSAN DEĞİL MİYİMMM ?" olmuştu :) her tarza açığım yeter ki mesaj ve duygu gitsin :)



7- Size bir şarkıcı olsanız, kim olmak isterdiniz desem?
İçimde bir Beyonce barındırdığımı arkadaşlarım söylüyor.



8- İmkanınız olsa ülkemizde müzikle ilgili neyi veya neleri değiştirmek isterdiniz?
Şu fiziği ve görüntüsüyle bir yerlere gelen ve deli gibi para kazanan cırtlak detone kalitesiz sesleri ortadan kaldırır ve değerli sesleri Dünya çapına ulaştırırdım.



9- "Bu şarkı benim!" dediğiniz bir şarkı var mı?
Ayyy çok zor soru sanırım ama liste başı sanırım Cem Adrian "Ben Seni çok Sevdim" dir. İkinci ise Bir İzmir'li olarak "İzmir'liye vuruldum tanısanız anlarsınız kapandı mevzu desem kuyruklu yalan olur anlatsam ağlardınız "  sözleriyle Sıla Köşe Yastığı...



10- TV'lerde bol bol yayınlanan Talk Show programları hakkında ne düşünüyorsunuz? Özellikle, sunucusunun ses sanatçısı olduğu programlardan bahsediyorum.
Sevemiyorum nedense Beyaz Show yeter bana :)



11- "Kim şarkı söylemesin?"sorusuna vereceğiniz ilk isim ne olur?
Sinan Akçıl kesinlikle ...


Bu Mim için Sihirli MAvinin Dünyasına çook teşekkür ediyorum bende 
Seda'yı  Melis'i  Yasemin'i ve Sena'yı mimliyorum. 

Yorumlar

  1. Çok teşekkürler canım :) Zevkle okudum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de keyifle yaptım :) teşekkür ederim :))

      Sil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Mim için teşekkür ederim tatlım yaptım bile :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar