Geçici saç boyası

Merhabaaa :) Saçlarımı ombre yapmadan önce  yani sarılaştırmadan geçici saç boyasının etkisini denemek istedim çünkü bir kaç takipçim merak ettiklerini dile getirmişlerdi. 

Ben de denedim:) ilk çok umutsuzdum fakat Rossmann'dan 3 tl gibi bir  fiyata aldığım bir ürün için çoook iyiydi. Hatta saçlarımdan çıkması için çiteledim sıcak suda  anca 3 yıkamada çıktı. Yani istesende çıkmıyor :)  

Ama bu. Boyaların ben kumrallar ve sarışınlar için daha etkili olduğunu düşünüyorum. Siyahı evet uygulayabilirsiniz ama ben mor renk aldım ve bu koyu renk saçlarda pek kendini göstermez bence. 

 Bu resimdeki kadar koyu olmayan çok şeker bir mor çıktı. Öncelikle bir saç köpüğü düşünün onun. Küçük boyu bir şişe çıkıyor kutunun içinden.  

İçinden çıkan eldiveni taktıktan sonra elinize çalkaladığınız o şişeden elinize köpüğü sıkıyorsunuz ve kuru saçınıza istediğiniz bölgeye sürüyorsunuz. Ben 20 dk beklettim .  

Size farklı ışıklarda çektim saçı belki  rengini beğenmezsiniz diye. Ama gerçekten 3 gün  en azından dayandığını söyleyebilirim. tabii doğru uygulandığında. 

Saçını ne renk boyatacağını bilmeyen kişiler için gerçekten pratik bir yöntem olduğunu düşünüyorum ben  geçici boyaların. 


Yorumlar

  1. Aaa çok iyiymiş. İlk defa duydum bu geçici boyayı ve baya pratikmiş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bugün baktım kutu olarak bizim yakınımızdaki şubede kalmamış hatta hafta sonu kutusunu 5.40 tan 1.80 tl 'ye indirmişler :(

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar